.

sobota, 20 lipca 2013

Powitanie

                                    Witajcie

Nazywam się Julia, dopiero rozpoczynam przygodę z Bloggerem, więc naprawdę proszę o wyrozumiałość :D. Nie sądzę by mój wiek cokolwiek tu zmieniał, powiedzmy, nie jestem ani zbyt młoda, ani dorosła, przynajmniej  w mojej opinii, gdyż zdaje sobie sprawę, że w oczach niektórych mogłabym uchodzić za dziecko.

Już od dłuższego czasu czytam rożne opowiadania o parze D.M-H.G a do moich ulubionych należą:
-Dwa Światy autorstwa Venetii Noks.
-
Gdy Jesteśmy Sami również Venetii.
-Diabelska Wpadka autorstwa Ciotek Salazara.

I niedawno naszła mnie myśl na opublikowanie mojego Dramione, które zrodziło się w mej wyobraźni parę miesięcy temu.
Chcę tez podziękować autorkom innych blogów Dramione, za wypełnienie mojego wolnego czasu i wspaniałą zabawę w ich czytaniu.  Przeczytałam wiele innych blogów Dramione, ale zapewne nie uda mi się tutaj ich wszystkich wymienić więc wymienię jeszcze tylko kilka:
-kilka kropel miłości znaczy więcej niż ocean rozumu- to było w zasadzie chyba drugie, które zaczęłam czytać.
-expecto patronum - jakiś miesiąc temu przeczytane, bardzo dojrzałe i ciekawe, nieraz piszczałam z zachwytu
-lubię, gdy jesteś obok- nieraz na głos się śmiałam z dialogów bohaterów, a akcja jest świetna i wciągająca
-nowy hogwart- niedawno przeczytane, bardzo wciąga, a akcja jest często zabawna, a niekiedy aż ma się gęsią skórkę
Oczywiście jest wiele innych blogów, które czytałam, a których tu nie wymieniłam, więc przepraszam,

Więc teraz co nieco o moim blogu
Akcja toczy się w Hogwarcie, głównymi bohaterami są rzecz jasna Draco Malfoy, Hermiona Granger, Ginny Weasley, Blaise Zabini, Dean Thomas, Seamus Finnigan, Pansy Parkinson, Harry Potter, Fred i George Weasle (tak, u mnie obaj żyją
) Ron Weasley, Daphne Greengrass, Thalia Roberts, Terry Boot, Astoria Greengrass, Cassandra Bluewell, Parvati Patil, Gregory Goyle, Theodor Nott, Lavender Brown i parę innych znanych wam osób (i kilka wymyślonych przeze mnie). Spotykamy bohaterów, gdy są w 7 klasie, Voldemort nie żyje, a dyrektorką Hogwartu została McGonagall.
Wielu ludzi boryka się ze stratami bliskich w czasie wojny, a do tego pozostaje sprawa śmierciożerców którzy zbiegli chcąc uniknąć Azkabanu. Niektórzy nie wracają do Hogwartu na siódmy rok, a zostają auororami (Minister Magii Kingsley Shacklebott ogłosił, że każdy kto brał udział w bitwie o Hogwart może starać się o posadę aurora)  

To tyle o wstępie, niebawem pojawi się Prolog :)

PS Będę się podpisywać Lumos
PS 2 Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi pomóc ze sprawą szablonu? Jestem kompletnie ciemna w te sprawy.

Lumos

4 komentarze:

  1. Początek zapowiada się dobrze. ;)Więc za chwile pójdę czytać prolog.
    Co do bohaterów to radziłabym ci stworzyć osobną kartę, na której krótko ich przedstawisz albo przynajmniej wstawisz zdj ;)
    A jeśli chodzi o szablon to wejdź sobie na blog np. Zaczarowane szablony, szablonowa szafa itp. Naprawdę blogów z szatą graficzną jest mnóstwo więc będzie w czym wybierać :)
    Gdy będę na komputerze dodam twój blog do ulubionych :)
    Pozdrawiam, Bllof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Blog powstał dopiero wczoraj, więc dopiero się oswajam.
      Co do karty z bohaterami to też nad tym myślałam i postaram się to zrobić :)

      Usuń
  2. Usuń weryfikację obrazkową, bo napisałam długi komentarz i mi jakiś błąd wyskoczył po przepisaniu kodu :( Więc powiem Ci, że też jestem nowa i na początku, czyli jakieś 3 dni miałam też problem z szablonami, układami itd :D Ale już się nauczyłam, więc jeśli chcesz napisz do mnie na gg i Ci pomogę :) Zabieram się do czytania prologu i oczywiście zapraszam do mnie :) http://dramione-jar-of-hearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń